Klantenservice
F.A.Q.
Als de bestelling nog niet is verzonden, kunnen wij deze voor je annuleren en krijg je het volledige aankoopbedrag terug.
Is de bestelling al verzonden, dan kun je deze op eigen kosten retourneren voor een terugbetaling.
Als je niet volledig tevreden bent over je bestelling, kun je deze (of een deel daarvan) retourneren, met uitzondering van op maat gemaakte boeketten. Houd er rekening mee dat alle geretourneerde artikelen zorgvuldig worden gecontroleerd en aan de volgende voorwaarden moeten voldoen:
- De producten moeten in goede staat, ongebruikt en onbeschadigd in de originele verpakking bij ons aankomen.
Verzendkosten
- Voor bestellingen onder de € 85,- zijn de verzendkosten € 6,95.
- Bestellingen vanaf € 85,- worden gratis verzonden.
Let op: wanneer je na een retour onder het totaalbedrag van € 85,- komt, worden alsnog verzendkosten van € 6,95 in rekening gebracht. Dit bedrag wordt verrekend met het retourbedrag.
Retourprocedure
De retour kosten zijn voor eigen rekening.
Meld je retour aan via e-mail : info@flowerfall.nl